Retourbeleid

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren/retour sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Voor de exacte verzendkosten tarieven raadpleeg de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product in de originele staat en voldoende verpakt aan Creatiefwezen workshop atelier Folgeralaan 27, 9207 AH Drachten worden geretourneerd. Mocht het product beschadigd zijn, dan kan de waardevermindering van het product aan u doorberekend worden. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres: doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Garantie & Klachten Garantie: Ik doe mijn best om mijn producten in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling tijdens transport word beschadigd of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie of retour. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt (veroorzaakt tijdens de levering en niet door verkerende gebruik) dan zou u kosteloos uw bestelling kunnen retourneren, of kunt u een reparatie of vervanging aanvragen. Het is geadviseerd om de gekochte schilderijen niet in de directe zonlicht te plaatsen en af en toe als nodig, met een licht vochtige doekje schoonmaken. Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@creatiefwezen.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u mij bereiken middels de volgende gegevens: T 0615885822